Известие

Collapse
No announcement yet.

На ниски обороти няма тяга 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На ниски обороти няма тяга 1,9 JTD

    Здравейте.
    От няколко дни, колата няма мощност, до около 2000 оборота. Не е като преди, само като натисна педала и да усещам тягата. Колата се чуди, все едно е помпа-дюза и преди да се уседи тягата, от ауспуха излиза облак черен дим. Какъв може да е проблема? Сложих супер нафта + добавка Бардал, но проблемът си остава.

  • #2
    Спукан маркуч на турбото. Залагам на този от кулера към двигателя.

    Comment


    • #3
      бая сцепен маркуч трябва да е някаде и/или егр
      JTD 105+

      Comment


      • #4
        Колеги, няма да повярвате, каква се оказа причината. Фалшив въздушен филтър. Марката е "Ufi".

        Comment


        • #5
          На мен не ми се вярва. По-скоро сте сменили филтъра и при монтажа на новият сте наместили някой маркуч, който преди това не е бил сложен добре.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
            Колеги, няма да повярвате, каква се оказа причината. Фалшив въздушен филтър. Марката е "Ufi".
            какво значи фалшив ?
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • #7
              Некачествена филтърна хартия, значи "фалшив". Някакво гаражно производство е. Сложих на Филтрон и колата тръгна нормално. Лично аз си сменям филтъра и знам, че не е от никакъв разместен маркуч. То няма и какъв маркуч да се размести. Маха се пластмасовата тръба с резонатора, три болта се отвиват и филтъра се вади, за 5 мин. Pakumba, когато ми хрумна, че е от филтъра, който смених преди 10 дни, само открехнах капака на филтъра да дърпа въздух, директно от вън и подкарах колата. Така разбрах, че е от него проблема. Върнах го за рекламация и ми дадоха друга марка.

              Comment


              • #8
                Леле мале. Как ви подведох неволно. Колеги проблемът се появи отново и започнах да човъркам колата. По едно време се наведох над работещия двигател и усещам струйка въздух. Маркучът след кулера, сцепен. Увих го временно с лейкопласт, но колата пак не върви. Явно има още дупки по трасето. Понеделник ще я водя на сервиз.
                Ама не разбирам, как така се оправи след смяна на филтъра. Луда работа.
                Можете ли да ме насочите към майстор алфаджия в Пловдив. Имало добър такъв, някъде в зоната на Рогошко шосе, та ако някой го знае, моля да ме упъти.

                Comment


                • #9
                  Горещо е и това си оказва влияние. Може да си изчистиш и MAP датчика превантивно
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Добре е сензорът. Само 10% отклонение има. Правих и диагностика. По електрониката, всичко е наред. Просто не и стига въздуха и горенето е зле. Явно издиша от някъде. Като се захлади, ще бъде разкостена.
                    Разбрах,че майсторът, който търся се казва Спас. Това е този, който преди беше до овощарския институт, но сега не мога да го намеря.Има ли някой телефонът му?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                      Леле мале. Как ви подведох неволно. Колеги проблемът се появи отново и започнах да човъркам колата. По едно време се наведох над работещия двигател и усещам струйка въздух. Маркучът след кулера, сцепен. Увих го временно с лейкопласт, но колата пак не върви. Явно има още дупки по трасето. Понеделник ще я водя на сервиз.
                      Ама не разбирам, как така се оправи след смяна на филтъра. Луда работа.
                      Можете ли да ме насочите към майстор алфаджия в Пловдив. Имало добър такъв, някъде в зоната на Рогошко шосе, та ако някой го знае, моля да ме упъти.
                      Алфистът 96 тук - Любо

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                        Леле мале. Как ви подведох неволно. Колеги проблемът се появи отново и започнах да човъркам колата. По едно време се наведох над работещия двигател и усещам струйка въздух. Маркучът след кулера, сцепен. Увих го временно с лейкопласт, но колата пак не върви. Явно има още дупки по трасето. Понеделник ще я водя на сервиз.
                        Ама не разбирам, как така се оправи след смяна на филтъра. Луда работа.
                        Можете ли да ме насочите към майстор алфаджия в Пловдив. Имало добър такъв, някъде в зоната на Рогошко шосе, та ако някой го знае, моля да ме упъти.
                        Ако действително е сцепен маркучът, то тогава ще е по-добре да сложиш алуминиеви тръби и силиконови колена. Цената на къстъм изпълнението е или равна на тази на маркуча (но в пъти по-надеждно), или по-ниска.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          И аз имах същия проблем с ГТ-то тази седмица, спря да върви и чадеше много, като цепката беше близо 5 см. Сменяй го с нов, около 100 лв. излиза, и си готов.
                          GT

                          Comment


                          • #14
                            Най-изненадващо, в понеделник, колата се самооправи и до сега си карам без проблем. Чудна работа...

                            Comment


                            • #15
                              Да ви държа аз в течение, че да си знаете. В крайна сметка, проблемът се оказа дебитомерът. С апаратура на Бош не успяха да го засекат. 40лв. на вятъра! Смях. Сам си открих повредата.
                              Сега карам с откачен дебитомер и колата върви доста добре, в авариен режим. Как може с оригинална апаратура, да не могат такава повреда да засекат??? Това е много тъпо.

                              Comment

                              Working...
                              X